5 סיבות מדוע ידע בסיסי בעזרה ראשונה הוא חיוני למבוגרים

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים לא לוקחים תוכניות הכשרה לעזרה ראשונה.

  • הם עסוקים מדי
  • הם לא יודעים לאן ללכת
  • הם חושבים שכבר יש להם מספיק ידע, או
  • הם חושבים שתאונות קורות לאנשים אחרים לא להם או לחבריהם, למשפחה ולעמיתיהם.

שאל כל אדם שעבר תוכנית הכשרה לעזרה ראשונה אם זה היה שווה את זה והתשובה שלו תהיה "כן!" יש צורך בידע בסיסי בעזרה ראשונה, והנה 5 סיבות לכך.

זה עושה יותר מאשר עוזר להציל חיים.

זה נכון שהכשרת עזרה ראשונה ללא ספק עוזרת להציל חיים. אבל זה לא הכל; מתן עזרה ראשונה מתאימה באופן מיידי יכול לעזור להפחית את זמן ההחלמה של אדם ולעשות את ההבדל בין החולה עם מוגבלות זמנית או ארוכת טווח. תלמד כיצד להישאר רגוע במצבי חירום ותלמד ראשי תיבות פשוטים שיעזרו לך להיזכר בצעדים שאתה צריך לנקוט. אימון עזרה ראשונה יהפוך אותך בטוח ונוח ולכן יעיל יותר ובשליטה כאשר אתה צריך.

זה מאפשר לך להגביר את נוחות המטופל.

לא כל תאונות, פציעות או מחלות מחייבות נסיעה לבית החולים אבל זה לא אומר שהם לא גורמים כאב וסבל למטופל. ילד שבוכה בגלל מרפק חבול או עם חום כואב וסובל. על ידי כך שאתה יודע כיצד לפעול – אפילו רק על ידי שימוש בטכניקות פשוטות כגון מריחת שקית קרח בצורה נכונה, או שימוש בחבישה מתאימה, תעזור להקל על אי הנוחות שלהם. אתה גם תספק תמיכה רגשית על ידי השארת רגיעה ואסופה, מה שיגרום להם להרגיש בטוחים יותר ולהפחית את רמות החרדה שלהם.

זה נותן לך כלים למנוע מהמצב להחמיר.

במצבים מסוימים אם מטופל לא יקבל טיפול עזרה ראשונה בסיסית באופן מיידי מצבו יתדרדר – לרוב במהירות. על ידי היכולת לספק טיפול בסיסי אתה יכול לייצב את החולה עד להגעת שירותי רפואת חירום. תלמד כיצד להשתמש בחפצי בית בסיסיים ככלי עבודה אם ערכת עזרה ראשונה אינה זמינה, כלומר תוכל להתמודד עם מצבים רבים.

כמו כן, תקבל הכשרה כיצד לאסוף מידע ונתונים על מה שקרה ומצבם של המטופלים. המידע הזה יועבר לשירותי החירום, מה שחוסך להם זמן – אתה תהווה חוליה חשובה בשרשרת ההישרדות.

זה יוצר את הביטחון לטפל.

בעל ידע בסיסי בעזרה ראשונה אומר שאתה תהיה בטוח בכישוריך וביכולות שלך ביחס למתן עזרה ראשונה. על ידי נטילת הכשרה בעזרה ראשונה, זה עוזר לך לחשוב על עצמך וכיצד אתה ואחרים מגיבים במצבים מסוימים. הבנה זו תגביר את הביטחון שלך במגוון רחב של מצבים יומיומיים לא רפואיים.

זה מעודד חיים בריאים ובטוחים.

אחד הדברים הראשונים שתלמד במהלך הכשרת העזרה הראשונה שלך הוא שאתה חייב לדאוג לעצמך ולהבטיח את הבטיחות שלך בראש סדר העדיפויות. זה לא להיות אנוכי, זה להיות מעשי. שמירה על בטיחותך פירושה שאתה בעמדה לעזור לאחרים במקום להזדקק לעזרה בעצמך. תלמד גם על החשיבות של חיים בריאים וכיצד הרגלי חיים ובחירות יכולים להגביר או להקטין את הסיכון שלך לפתח בעיות כגון מחלת לב כלילית. הידע הזה גורם לך להיות מודע יותר לבריאות שלך וערוך לסכנות הפוטנציאליות הנשקפות מהסביבה שלך.

עזרה ראשונה למבוגרים
ניווט מהיר בכתבה

ניתן להכניס פרטים ולקבל ייעוץ והכוונה ללא עלות